STOCKHOLM

ursäkta den dåliga uppdateringen nu i några dagar men jag har nämligen varit i Stockholm med min fina familj ♥
helgen var jättemysig och bjöd på shopping, god mat och så träffade vi KENZA & TYRA och mycket mer.

vi kom ju dit på tordagen och på kvällen stack vi till stadium på kenzas och tyras event.
alla satt på golvet tillsammans och kollade på kenza & tyra show, de va faktiskt rikitgt roligt.

på fredags kvällen lurade mamma och pappa i oss att vi skulle till ett café och kolla på idol på storbilds TV, men de visade sig till sist att vi skulle till globen och kolla. jag o min syster blev riktigt glada.
kan ju säga att de var en jävulsk upplevelse och sitta där med typ 14000 andra människor klappandes i takt och unika artister sjungandes på scen. jag säger bara: olle hedberg ♥ han uppträde ju i en av pauserna och ah, jag bara rös i hela kroppen och ville typ äta upp honom, kärlek på det.
resten av dagarna shoppade vi och gick i gamla stan och hade de allmänt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0