2010 i bilder

fyllde 14, firade det tillsammans med detta gänget.
umgicks mycket med lina, då vi var bästavänner.
kom trea eller fyra i en cup i karlshamn
härliga stunder med klasskompisar.
jag och minna, haha ♥
linnea och jag ♥♥
söt bild på mig o yrsa! ♥
vart i polen med några från släkten
stranden i sopot, underbar! ♥
min kusin tog studenten!
skolavslutning, jag & mina syster ♥
spenderade rätt mycket tid med emma johanna minna herman filip linnea och yrsa ett tag.
såg darin
såg EMD för 3 gången i eringsboda, lycklig tjej var jag.. haha
firade fridas födelsedag ute på joggesö, härlig bild! ♥
tältade i hällevik med dessa söta tjejerna under midsommar! minnen, ♥
hade sjukt kul! ♥
love ♥
var i vimmerby och kollade när syrrans lag spelade bullerbycup.
vi var med och spelade i eskilscupen, minnen! :D♥
var i hällevik på fotbollsläger med ett gäng härliga tjejer!
var i göteborg på lite semester, shopping och liseberg med familjen.
träffade mitt hjärta ♥
poolparty hos lina, kul vare! ♥
i början av åttan cyklade vi till kofsa och övernattade i tält, kul!
massa roliga minnen med dessa två tjejer!
åkte till göteborg med anna & ottilia ♥♥
det var riktigt kul! ♥
var i stockholm med min familj, nice! :D ♥
träffade kenza & tyra.
hade en mysig jul tillsammans med familjen o släkten ♥
___
här var några av mina bästa minnen från 2010, har mycket mer bilder och egentligen massa att berätta om.
2010 har varit ett händelserikt år med mycket skratt och äventyr, hah.
2011 kommer bli ännu bättre, tro mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0