14 år , idag är det min dag!

min dag har varit bra!
den har både börjar o slutat bra.

hmm, vaknade när mamma o pappa o hanna kom in med paket.
fick bla en locktång, o det är en efterlängtad sak!
aja, i skolan så var det helt okej.
philip, du är värd guld & jag älskar dej!

efter skolan så hade frida o lina en liten överraskning till maj.
vi åkte polisbil ! :D det har jag aldrig gjort förut menhar alltid velat ! asballt.
du har jag borde haft poliströja på mej & åkt polisbil, kan de bli bättre, snart är jag polis.
efter det var jag happy hela dagen.
hihi, vi åkte till stan o åt.
sen åkte vi hem till frida.
o där så hade hon o lina gjort det sjukt fint o vi hade sjukt jävla kul.
& så hade fridas gulliga bror gjort en tårta till mej, hihih, så söt är han.
jaja, nu sitter jag här o ska snart krypa ner i sängen och läsa min FRIDA.

tack för alla gulliga grattis sms, blev jätteglad.

dessutom är ni så sjukt dåliga på att kommentera, skärp er! hihi.






Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis sötaste matildan (L)

bra att du haft en bra dag :)

älskar dej <333333333

2010-01-11 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0