fredag blir bäst!

snart ska pappa skjutsa mej till lina & frida, igen!
härliga tjejer, ni få mej verkligen o tänka på annat än allt dåligt. älskar er.

jag tror att ida är i canarieöarna nu, hon åkte i natt, saknar henne redan.
jag hoppas iallafall att hon har det super bra.

på fredag ska mina bästavänner komma hit dvs lina frida anna ida evelina minna ottilia ffrida emmie yrsa & linneá. 
om alla kan då alltså. vi ska fira min födelsedag, och det kan inte bli bättre än att fira det med bästa tjejorna.
jag har iallafall bestämt mej för att jag ska ta mycket fotto o lägga ut här.
det blir säkert mycket bilder på lördag också, för då fyller pappas kusin år & då ska vi åka iväg och fira honom.
mina släktingar kommer hit och firar mej den 16 januari & det ska bli lika trevligt som vanligt.
jag skriver antagligen mer ikväll.

kusinerna som antagligen kommer till mej på min födelsedag.

 
robin johanna emma jag & min syster hanna.


anna jag min syster albin och oscar (tomten till höger)

dessa tjejorna kommer på fredag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0