hiss & diss


idag har jag valt att dissa att:
1 -
det finns människor som får en att ändra sina åsikter bara för att någon annan tycker det, om ni fattar.
2 - människor som inte är sig själva, människor som leker att de är någon annan. våga stå för den ni är, lär er älska er själva precis som ni är, ändra er inte för att någon annan tycker att ni ska ändra er, ni duger precis som ni är, jag lovar.



1 - 2010, detta året ska bli bra, jag ska ta dagen som den kommer, sen så få vi se hur det blir.
jag ska älska livet & bara vara lycklig. skita i alla beskymmer. detta året ska bli bäst, så är det bara.
2 - 10 dagar till lilla jag fyller år, jag fyller faktiskt 14, plus att jag nog ska bjuda hit mina bästaste vänner, o ha en liten tjejkväll och om jag nu ska det kommer de bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0