jag är hemma!

ännu en sjukt rolig dag med lina & frida.
igår gjorde vi lite allt möjligt, vi gick typ o åt och sedan gick vi till byn o hyrde film o så.
sen gick vi hem till lina o kollade på friday the 13th och den var rättså bra, men läskig.
mhm, för att vi skulle ha något annat i tankarna på kvällen så kollade vi på snuten i varuhuset, och den sög! haha.
vi somnade vid två och vaknade vid halv tolv.
sedan så segade vi oss sjukt mycket efter frukosten. vi kollade på friday the 13th igen.
aah, sen så gick klockan o så satt vi på beck - den svaga länken.
pappa hämtade mej vid halv sju, och jag är såååååhäääärr trött!



jag älskar min lillasyster mest av allt i hela världen, trots att vi bråkar ibland så betyder du mest! ;* <33


Kommentarer
Postat av: din syster :)

Jag älskar dej med!<33

2010-01-04 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0