(L)



lyssna på den låten, den är så fin.
måns zelmerlöw - impossible

kärlek, för mej är kärlek både smärta och lycka.

det är så sjukt många som är lycklig av att ha någon vid sin sida.
det värsta som finns är när någon man älskar inte älskar den tillbaka.
det känns sjukt jobbigt, och jag vet, jag vet att man inte ska tänka på allt dåligt, men att se honom med
någon annan är inte kul, att se honom hålla om någon annan ...
det är nog den värsta smärtan man kan känna.
när det är så man känner, blir allt negativt & allt går så dåligt.
men jag tänker att tiden få läka det såret, precis som den har gjort alla andra gånger.
för det finns fler & tänk att du just du är världens bästa tjej/kille och är värd det bästa man kan få.
jag var tuvungen och skriva .. har haft det i tankarna rätt länge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0