sjunger

hihi, nu sitter jag här och sjunger; i want it that way med backstreet boys.

"Now I can see that we're falling apart
From the way that it used to be, yeah
No matter the distance
I want you to know
That deep down inside of me"

haha, jaja, idag ska jag vara med lina, har inte träffat henne sen i fredags.
ska bli kul, men först måste jag fixa mej, och då ska jag testa mina nya grejer jag fick igår.
fick en efterlängtad mascara som jag har velat ha jätte länge, för alla mina tre är slut typ -.-
jaoo, jag ska nig ladda ner en film nu, och se den när jag går ochh lägger mej ikväll.
ska se om jag hittar någon johan falk, för dom är sjukt bra.
har bara sett två än så länge.









de var några bilder pappa och jag tog igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0