tankar:



I don't want to live this life
I don't want to say goodbye
With you I wanna spend
The rest of my life
Denna delen av låten, passar in på det jag känner just nu.
_______________
jag önskar bara en sak!
- att allt blir som vanligt igen.
med dej var jag lycklig och jag mår bra i din nähet.
jag ångrar inget, det gör jag verkligen inte.
bara att vi förstörde en del av vår vänskap, när allt hände.
det blir bra! men bara om du också vill att det ska bli som innan.
vi är två, vi kan bara göra det om båda vill.
vi var precis som syskon och med dej kan jag vara mej själv.
jag saknar oss, men det verkar som om det börjar bli bra igen.
jag hoppas på det, för jag kan inte vara utan dej.
du ska bli som min bror igen, varken du vill eller inte.

jag älskar dej bror! <3
jag hoppas du läser detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0