nicole ♥

idag har jag varit med nicole, o de va jätteroligt !!
kul o träffa henne och de är så många minnen som ploppar upp i huvudet på mej då.
tänk att jag mer eller mindre växt upp med henne, de är ju helt otroligt kul!
fint väder i morse, så vi stack till långsjön o badade o så , mys.
o så bakade vi, precis som vi gjorde när vi var små :')
väntar också på att linnea ska komma sticker nog o badar i det fina vädret :)
i morgon börjar östersjö på riktigt, o jag ska inleda det med o stå pakeringsvakt i fem timmar med yrsa, awesome -.- men jaja, trevligt sällskap iallafall , hihi eller hur yrsa (a












jag älskar dej & kommer alltid göra det hoppas nu vet de! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort 2 , 4 , 5 , 6 och sju så är du jätte snäll ! <3

2010-07-26 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0