årets sommarplågor

i mina öron kommer det alltid vara gyllene tiders låtar som får mej tänka tillbaka på alla somrar sen jag var liten, ni vet; juni, juli augusti, sommartider, kung av sand, faller ner på knä osv.
det har jag växt upp med, utan dom så är det ingen riktig sommar!

men.. vilka låtar tycker ni är årets sommarplågor?


här får ni några tips på vilka jag tycker:
california gurls - katy perry feat. snoop dogg
if i had you - adam lambert
animal - neon trees
waka waka - shakira
standing where you left me - erik hassle
saturday - basshunter
overdrive - ola svensson
piña colada boy - baby alice
alejandro - lady gaga
skaka rumpa - sean banan
från och med du - oskar linnros
i'd rather be with you - joshua radin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0