dagens musiktips ♥

igår skrev jag att jag ville rikta in min blogg på musik.
jag vet inte vad ni tycker om de, men jag tycker de skulle vara bra o skriva om ett intresse, för musik är ju något som alltid är med mej, handsfreen är alltid med mej, fickan, väskan, skolan, överallt.
musik gör en glad och de är en riktig härlig känsla, det är därför jag vill göra det.
just för att musik i gör alla glada.
dagens låtar, musiktips, ni fattar! :) kanske rikta in mig på mina favorit artister, EMD, Miley Cyrus, Taylor Swift, Ke$a.. men jag får tänka på det.

ja, ni har nog tröttnat o läsa allt det nu, så här kommer dagens musiktips.


there goes my baby - usher

lyssna även på:

holding you done - jazmine sullivan
you remind me - sterling simms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0