i have flashbacks tonight ♥

har precis kollat i våra fotoalbum på när vi var lite yngre.
då jag hade en allra bästavän i kvarteret, var i kroatien första gången, spela fotboll, hade barnkalas osv.
det är så himla härligt o tänka tillbaka på sånt, älska! ♥
klicka på bilderna för att få dom större!

   
       
  
bilderna i ordning; jag & hjärtat | jag & min fina tunga | jag & hanna på julen | jag & hanna på julen 2 | jag med mitt fina hår & tänder | min första egobild | jag o glassgubben | jag & hanna på husvagnssemester | jag på gotland | jag & hanna på gotland | jag & hanna på gotland 2 | jag och hanna solar | jag i kroatien | jag & min familj i kroatien |
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är och kommer alltid va min bästavän <33

2010-07-16 @ 00:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0