gårdagen var underbar ♥

kom hem för en stund sen från linnéa, jag hon o yrsa badade i ån, vilket som var min första gång.
det var faktiskt sjukthärligt!

går dagen var jätterolig, och de var så super o träffa alla mina älskade tjejer.
nu är jag annars väligt trött och ska hoppa in i duschen efter inspelade lotta på liseberg.
i morgon vet jag inte riktigt vad som händer, antingen stan med yrsa eller till ronneby med farmor kusin faster o syster. har inte riktigt bestämt mej ännu, men vi får se.


gårdagens outfit

anna & sune


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin blogg!

Men det skulle vara jätte roligt om du hade lagt in lite mera outfits och lite på hur du gör dina frisyrer,steg för steg (:

2010-08-09 @ 23:48:47
Postat av: Anonym

Superfin blogg!

Men det skulle vara jätte roligt om du hade lagt in lite mera outfits och lite på hur du gör dina frisyrer,steg för steg (:

2010-08-09 @ 23:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0