hemma efter en riktigt härlig övernattning

städar mitt rum, ska snart hoppa in i duschen sen ska jag på fika hos min faster.
jag känner att jag är så trött efter tältningen med mina små hjärtan att jag skulle kunna somna är som helst.
i morgon blir de karlskrona med yrsa o linnéa troligen.
denna veckan som kommer blir de inte mycket inlägg.
tisdag: zonläger
ondsdag: zonläger
torsdag: hällevik med linnéa, yrsa & anna
fredag: hällevik med linnéa yrsa & anna
lördag: hällevik med linnéa yrsa & anna
söndag: hällevik med linnéa yrsa & anna
kommer bli en intensiv vecka med roliga händelser!
ni ser jag är litenupptagen, de blir säkert lite uppdate i morgon och på ondsdag.

bilder från gårdagen kommer ikväll, men jag lovar inget && så lovade jag bilderna på de jag köpte i kristianstad..
dom kommer i morgon :D
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0