jag tycker till


ni som följer VM har säkert sett greens målvaktstabbe.
men vet ni vad? jag tycker de är sjukt konstigt att en målvakt kan göra ett fel o alla kommer ihåg det, men sen om typ en utespelare gör något fel, då är de ju inte någon som minns de förutom en själv. man tänker ju inte på att man missar bollen vid ett inlägg o blablabla. men om bollen tex slinker mellan benen på målvakten så kan jag lova att de är många som kommer ihåg det. jag är välidgt van , jag vet hur de är.

det är sommarlov, men typ sämst väder.
hatar vädret över allt annat. jag vill ha sol, mycket sol.


 VM är ju som sagt i gång, sjukt härligt.
fotboll fotboll o ännu mer fotboll, dock är de ju matchuppehåll för mej o mitt lag.
men jag hissar att de är VM o att det varar en månad så man har något o göra när de är dåligt väder.
 vänner o familj, det är helt enkelt de bästa som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0