länge sen, de kan man säga.

hmmm, rocken med emma idag .. alltså egentligen vet jag inte vad jag ska gör där.
ska jag vara helt ärlig så är de faktiskt bara roligt o gå runt o kolla på allt konsitgt folk som finns där.
träffa elias också såklart <3
de var typ 3 år sen jag var där sist, var där med pappas kusin, de va rätt kul ändå.

idag har jag tränat o bara tagit de allmänt lugnt.
kollat på när min syster spelade match o sånt, de vann med 3-0.



föresten så träffade vi farmen-kristina i går vid långasjön, haha :o
visste inte att de var de förens jag visade en bild på henne , så sa mamma de :)


Kommentarer
Postat av: hannis ♥

4-0 faktiskt XD <33

2010-06-12 @ 21:04:16
URL: http://hannaaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0