♥ linnéa andersson , du har bevisat för mej vad äkta vänskap innebär.

åh, enda sen vi började sjuan har du visat mej att jag är bra som jag är.
du har fått mej inse att jag duger precis som jag är och det är jag jätteglad över.

du har ett hjärta av diamant och guld.
ett helt år med dej snart och de har varit grymt kul, de går inte en enda dag utan att jag skrattar i ditt sällskap.
du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet.
linnéa du måste förstå att du är nåt speciellt, du är min egna ängel.
du kommer alltid vara min bästavän, för ingen har så kul som vi.
jag finns för dej i alla väder & ställer upp för dej till tusen vad som än händer.
nu när jag sitter här och skriver till dej så ploppar alla fina minnen vi har tillsammans upp i huvudet på mej.
jag kan verkligen inte låta bli att skratta.
jag kan sitta här en lång stund och skriva mina känslor jag har inom mej.
du är min lilla princesa, du har bevisat för mej vad äkta vänskap innebär.
du är än vän som ställer upp vad det än är och de känns så skönt att kunna ha något vid min sida igen.
så länge du lever, lever jag. så länge du andas, andas jag.
kan du inte ge mej en chans så att jag kan bevisa hur mycket du betyder för mej?
jag vill att du ska veta att du är mitt allt, min bästa vän.
jag älskar dej


haha, låten är ju så söt också, passar in på oss hjärtat!


bild gjord av bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0