my little trip

jaha , förra veckan var ju som sagt underbar.

på onsdags morgonen åkte jag o 19 andra i min släkt till färjan i karlskrona.
i tio timmar satt vi på båten o hade de jätteroligt, vi åkte nämligen till polen.
klädpoker, spel, tidningar, mat de var vad vår båtresa bestod av.
vi kom fram vid halv åtta tiden.

vi stannade i fem dagar, träffade greg o hans familj.
vi hade det jättebra, till och med så man kunde gå ner till stranden o sola lite.
god mat med vackert sällskap, detta är verkligen ett minne för livet.
vissa folk tror ju polen är så fattigt o typ dött, men ne, där har ni fel!
det är sjukt vacker o helt underbart, sug på den.
tack för dessa dagarna min familj, abbe, farmor o farfar, eivor, mona-lis o tommy, lasse, rune o ingemor, roger, pernilla o anton, majl-ill, fredrik, pia o lennart & grzesiek.

jag försökte iallafall beskriva mina härliga dagar, men mina minnen har jag i mitt hjärta.

dessutom cpar datorn så jag kan inte föra över mina bilder till datorn, så jag gör de i morgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0