packa och sova

usch, känner verkligen att jag måste packa nu alltså.
zonläger i morgon, ska verkligen bli jätteroligt.
vad har jag gjort idag då?
joo, jag har varit i karlskrona med linnéa och yrsa.
det har varit sjukt roligt, men de är de ju alltid med dom.
köpte inte så jättemycket, men jag vill spara mina pengar till hösten lite (:


1. blus/skjorta från H&M - 199 Kr
2. höga shorts från cubus - 249 Kr
3. lång blus från Gina Tricot - 149 kr (REA, 74.50)
4. väska från H&M - 99 kr
5. Rött läppstift från Isa dora - 105 (Rea bara för jag är så snäll, 74.90)
6. BH från Lindex - 179 kr
7. Halsband från glitter - 99 kr
8. Nagelack från Isa dora - 55 kr
köpte även lite annat men de orkade jag inte ta ut ur gaderoben, typ målvaktsbyxor o sådant (:
tack mamma för de vi köpte i k-stad också (L)


yrsa & linnéa

maten vi käkade uppe vid åhlens, riktigt gott!

yrsa som letar bikini (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0