så hemskt

har precis kollat klart på filmen, sjukt bra var den.
jag älskar polisfilmer verkligen!
som i typ alla wallander filmen så är de ju rätt många gästskådespelare.
en av dom var emil forselius som spelade patrik i denna filmen.
hmm, sen när jag hade kollat klart på den, så skulle jag söka på honom via google.
och då få jag reda på de hemska; Emil Fordelius tog sitt liv i hemmet.
han hade ett barn, han var en grym skådespelare, han hade allt.
jag blir så himla ledsen när jag se sånt. han dog 1 mars o blev bara 35 år gammal.
visste liksom inte att han var död eller någonting, okej att jag hade läst de innan men jag visste inte att de var honom.
för när jag låg o kollade på filmen så tänkte jag: fyfan vilken bra o snygg skådespelare, han lär ju ha varit med i många filmer.
o sen får man reda på de, jättekul ... tycker så sjukt synd om anhöriga.
de är ju precis som om min mamma eller pappa skulle göra ngt sånt! hur tänker man då ...
okej, jag blev välidgt rörd av o läsa det som jag har läst.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0