fredagsmys med emma o linnéa

kvällen blev riktigt lyckad även fall jag har varit irriterad i skolan.
bowlade först och hade superkul.
emma vann som vanligt -.- så sjukt orättvist.
åkte hem till emma sen och kollade på film.
tro det elller ej, men ingen av oss har sett 2012 innan och vi tyckte det var dags.
sjukt spännade och bra film, verkligen.
nu funderar jag mest på vad jag ska göra med alla vänner och släkt om jorden skulle gå under.
vad skulle man säga liksom, typ, hejdå.
eller något mer som kommer från hjärtat !?
haha, anyway..
har inte mycket mer o skriva, men imorgon/snart kommer jag skriva om en del orättvisor för jag är jävligt förbannad.
take care.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0