funderar...

... på att ta ett uppehåll med fotbollen.



asså jag vet inte, jag kankse bara känner såhär just idag.
(egentligen har jag kännt så sen slutet av 2008)
men allt jag gör blir tydligen fel o blablabla.
alltså om man ska ge kritik tycker jag inte tränarna ska "skälla ut en" utan typ säga:
nja, alltså om du gör såhär nästa gång så blir det bättre,
och inte: nej, du gör helt fel, det där var dåligt o sånt.
självförtroendet blir bara sämre och sämre av det, de blir verkligen inte bättre.
ehm , ta inte illa upp; mats per o magnus.
men jag kan tycka det är jobbigt, och jag blir inte så pepp till att komma på nästa träning efteråt.


Kommentarer
Postat av: anna

har pappa sagt det till dej ? <333 :)

2010-03-16 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0