jag säger bara; die rudolf & omelett runt halsen!

emma och johanna är två sjukt sköna människor.
hade super kul igår med dom, kollade på barnhemmet o sånt.

idag har jag varit och kollat på min syster som spelade cup inne i stan.
det gick inte jätte bra för dom, synd. men efter som dom inte tränat ute så mycket detta året så är det ju inte så konstigt att det gick sådär. jag tog iallafall en del bilder.
efter cupen så kollade jag på träningen o sen byn med lina ffrida eve o anna o köpte lite godis till i kväll.
melodifestivalen och sånt härligt.

darin ola & erik !






bilderna blev inte så jätte bra med tanke på att de var första gången jag tog kort med den.

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder ^^ ♥

2010-03-13 @ 19:05:47
URL: http://emmamee.blogg.se/
Postat av: johanna

omelett, både du och emma har skrivet det på era bloggar :/ :D

haha, vi måste göra om något sånt, när jag inte har match dagen efter, ♥

2010-03-14 @ 10:16:12
URL: http://jjohannaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0