tankar, väldigt mycket tankar.


JAG ÄR INTE GLAD! NI BEHÖVER INTE LÄSA ALLT, MEN FYFAN, JAG HATAR ORÄTTVISOR.

trots att jag linnea och yrsa för några veckor sedan pratade/klagade på rektorn lyssnar han inte på oss.
han lovade massa saker (som han inte höll) men ändå skiter han i vad vi har och säga.
jag tycker det är så jävla dålig stil, vi vill också kunna bestämma eller ha åsikter om saker och ting när det gäller skolan. det är väl vilkigt att vi också ska trivas i skolan !?
vi har gått i 7A i mer än ett halvår, vi var en jätte bra klass från början.
men nu är det såhär att det är en kille från en annan klass som har velat börja i vår klass sen vi började på norrevångskolan, han har gått till rektorn och frågat, men nej, han lyssnar inte på honom heller.
de är ju så jävla orättvist allt ihop, det ska inte få lov att vara så.
det är ju synd om killen ! han har alla sina vänner i vår klass, han kommer alltid till oss när vi har rast, han kommer på idrottslektionerna , han tillhör vår klass vad än den sjukt hjärtlösa rektorn säger.
förstår han inte att vänner och allt det där är viktigt?
efter jullovet började en annan kille i vår klass, men han kom snabbt in i sammanhållningen och allt blev jätte bra och roligt, för han är riktigt rolig den där killen. och han känner fler från tidigare också så det var lugnt.
dagarna gick och allt var bra, förutom att vi saknade den killen vi ville ha i vår klass från början.
efter sportlovet började ännu en ny, en tjej. det gjorde ju verkligen inte saken bättre.
allt har blivit så sjukt stelt mellan tjejerna sen hon kom.
vi tycker det är så jävla orättvist att hon fick börja i vår klass som är "så bra" enligt alla lärarna & så får inte den andra killen börja i vår klass !???!! vafan är det för fel på folket som lever idag?
vår klass kommer nog inte vara så jävla bra längre om det ska komma massa nya människor som inte hör till vår klass hela tiden.
idag skulle jag och linnea in i lärarrummet och ge en lärare uppsatser vi har skrivit.
när vi skulle gå ut därifrån stog det med stora bokstäver:
*flicknamn* ska gå på prov i två veckor hos 7A anledning är att hon inte trivs i 7C.
vafaaaaaaaaaan !!!!?????? :@@@@@
den killen vi vill ska börja i vår klass går för helvete i samma klass som den ungen som ska gå på prov i vår klass! fyfan !!!!!!!!!!! jag är så jävla irriterad , det finns fan inte ord för hur sur jag är över att dom behandlar elver på skolan så jävla dåligt. kan inte rektorn förstå att han har alla sina vänner i 7A ? alla tycker ju om honom så mycket, varför ska då en annan shome som inte ens borde sätta foten i vår klass byta till vår klass?
jag har så sjukt jävla mycket frågor jag vill ha ett riktigt rimligt o bra svar på innan jag tillåter henne börja i vår klass.
vi stog säkert i 20 minuter och pratade med vår mentor som till en liten del hålla med oss.
han såg på oss att vi var ajukt arga och mådde inte alls bra ! seröst jag vill ha klassen som den var från början.
inte som den är nu, helt förstörd. och det kommer ju inte bli bättre av att det snart är 30 elever i vår "fina" klass.
gud !? hur kan man behandla en stackars människa på det viset ?
förlåt för alla svordommar och allt sånt, men jag var tvungen att skirva av mej utav det som cirkulerar i mitt huvud just nu. asså det låter kanske inte så farligt, men ni vet inte hur det är isf.
vi ska hålla ihop i 3 år, o de är nästan den viktigaste tiden i livet.
godnatt!!

Kommentarer
Postat av: johanna

asså, jag hatar vår rektor så kan man inte göra. vi hade välsydda sömmar när vi började i 7an, nu har många gått upp och det enda som kan göra det bättre är att ted börjar, för han kan sy*!! , faan vad jag är upprörd. Man(rektorn) kan förfan inte göra så mot folk och särkillt inte ungdommar som ska leva och umgås i TRE år! ... jag fattar inte var som snurrar i hans huvud... det enda jag kommer fram till är RESPEKTLÖS & HJÄRTLÖS! fyfan för han...

vem håller med?!



*= bara ett exempel, haha :P ♥

2010-03-27 @ 20:03:29
URL: http://jjohannaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0