EMD, mina pojkar! ♥

jag vaknade av fåglarnas kvitter idag, hur underbart är inte de då!
sommar sommar sommar :D
ska ut o sola med syster snart.
men först måste jag berätta om gårdagen.


först så var de träning på morgonen, jag o sofia stack lite tidigare o dömde.
de gick jättebra verkligen!
sen så snackade vi med deras tränare och han hade tydligen bråttom för han skulle också kolla på emd.
han hade en biljett över och undrade fall jag hade någon kompis som ville gå med, då frågade jag ju såklart sofia.
så hon åkte med mej och min familj till eringsboda.
vädret o allt var underbart, vi gick direkt till scenen vid vattneten sjö.
sjukt mysigt i sommarvärmen.
där satt vi ungefär en och en halv timme och sedan kom mina älsklingar in på scen.
fyfan vilket drag ! :D men jaa, de är väl tredje gången gilt eller vad man brukar säga.
JAG ÄLSKAR DANNY SAUCEDO, men de har jag gjort länge, hahah :D
efter konserten stog vi i en dölång kö för att få autografer.
men till slut kom vi fram. hihi, dom är så snälla, de sa typ att jag var söt och sånt, snacka om att man blir glad! :D
jaha, hmm. efter allt så åkte vi hem och sedan stack jag till mörrum och var med linnea, minna, dennis och lukas.
sjukt roligt, måste göras om! älskar er mest!








bjuder på några bilder sen igår, vill inte lägga ut alla efter som de finns löjliga människor som snor bilder -.-

Kommentarer
Postat av: Jessica

Erik är gulligast (L)

2010-05-24 @ 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0