jag har världens bästa vänner ..

.. linnea yrsa lina ffrida eve anna minna moa emma johanna ottilia anton elias herman saleh dennis lukas & många fler. 
jag älskar er, utan er hade jag inte klarat mej.

idag har jag varit jättesocial, träffat många av mina vänner o så ju!
har för de mesta varit med minna yrsa moa herman saleh o elias <3
hehe, när man är många så är de rätt svårt o hålla reda på alla ;)
nu ska jag ta o sova lite.
skriver mer i morgon, om jag hinner.
de är verkligen inte säkert, så bli inte allt besvikna.





Kommentarer
Postat av: kujanpää

MATILDA ERICSSON !!!!!!!



jag hatar dig, hur kunde du lägga ut den bilden:@

jag ser hemsk ut och jag var ju inte ens med, pratade med herman då:/



ps. pusssss älskar dig mest:*<3333

2010-05-12 @ 22:23:47
Postat av: kujanpää

MATILDA ERICSSON !!!!!!!



jag hatar dig, hur kunde du lägga ut den bilden:@

jag ser hemsk ut och jag var ju inte ens med, pratade med herman då:/



ps. pusssss älskar dig mest:*<3333

2010-05-12 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0