min helg har varit toppen!

jag är riktigt nöjd över denna helgen.
den bästa på länge faktiskt.
fredags var ju jag o mina bästavänner i karlskrona o på kvällen så var jag ju hos familjens kompisar.
vad hade lördagen att erbjuda?
jo, först träning och efter det iväg till nättraby och kolla när min syster spelade match, spelade lika med 0-0.
sen på kvällen mötte jag herman sale yrsa o linnea vid mörrums kiosken.
vi typ åt o så på pizzerian, o hade riktigt kul. hem till linnéa sen o dansa lite :D
jag har nog inte skrattat på mycket som jag gjorde igår, ärligt talat.
tack för den kvällen!

idag har jag o mitt lag spelat match mot ifk karlshamn.
förlorade med 1-0 , men vi spelade bra o kämpade riktigt mycket.
bra ändå tjejer.
har inte gjort mycket mer idag, typ städat mitt rum -.-

bilder från helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0