dissar hatet mot justin bieber!

vad är meningen med och trycka ner en kille som JUSTIN BIEBER?
jag mår personligen dåligt av att höra och läsa all skit som skrivs om honom, tex på facebook.
och nej, jag är inte jag något fan av honom, men va fan sluta trycka ner honom! de är ju sjukt.
han är en oskyldig stackars 16 årig kille som har allt: rösten, glimten i ögat, utseendet, personligheten, klädstilen ja jag kan sitta här och rabbla upp massa bra saker om honom.
jag kollade precis runt på facebook och såg:
"Vad skulle du göra om du såg Justin Bieber utan livvakter?
Du skulle sprungit till närmaste bensin mack , ta en bensin dunk och hälla bensinen över honom och tända på , och låta honom brinna sakta och plågsamt och bara njuta av det!"
FYFAN! vilka groteska, avundsjuka, äckliga svin som finns här ute i världen.
ALLT handlar fan bara om avundsjuka, bara för att inte ni kan sjunga & bara för att inte ni har en bra personlighet så betyder det inte att det ska gå ut över honom.
Jag är sjukt jävla irriterad på alla elaka grupper som är emot honom "alla vi som hatar Justin Bieber" Don't Worry, If We All Die In 2012, Justin Bieber Goes With Us" "Wait, Justin Bieber is a 15-year-old guy? I thought he was 9. And a girl." på facebook.
skaffa er ett liv istället för och göra det surt för andra människor, okej?
Kan inte ni tänka er in i hans bild? tänk om människor hade tänkt så om er som privatpersoner & hur fan hade ni tyckt att det kändes? .. inte bra? nej, jag kunde väl tänka mig det!!!!!!! de hade ni kunnat tänka på innan ni började hålla på som svin?
det är patetiskt, ÄCKLIGT är va det är. Våga stå för er egen åsikt, jag vet att ni innerst inne tycker han är helt ok.
det är lätt att påverkas av andra, det vet jag också. men snälla .. HÅLL DET FÖR ER SJÄLVA.
vad har han gjort för att förtjäna all skit han får på sig? INGENTING.
musiken gör honom lycklig, låt honom var lycklig då..
haha .. ja, jag var tvungen o få ut min ilska någonstans, så det fick bli här på min blogg.
hoppas ni inte tar illa upp. men jag står för vad jag tycker.
och så är det!
kolla bara denna gulliga videon .. ♥ kärleksfull kille.

  

Kommentarer
Postat av: ellen kujanpää

jag håller verkligen med dej! ;o

2010-11-10 @ 17:30:22
URL: http://ellenkujanpaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0