snö baby, snö

sitter nere i köket och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan dricka lite glögg och så.
helt ärligt, jag önskar typ att de vore som när man var lite mindre; när man längtade efter tomten och tyckte att tiden gick så sakta, man räknade ner dagarna (okej, de gör jag fortfarande..) och när man kom till skolan på typ fredags morgonen och fick man öppna choklaskalender och fröken läste en bok.. HAHA, ne.. nu lever vi i nuet, ellerhur? det är bra som de är måste jag säga. nogorlunda julstämning är det allt här, även fall det är lite svårt efter som att vi renoverar och så, men vi gör de bästa av situationen ♥
ne, nu är det dags för mig att ta upp boken o plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0