forever in my heart

Av jord har du kommit, Jord skall du åter bli.

idag, ja ni vet ju vad jag har gjort.
efter skoljoggen så åkte jag hem o fixade igjordning mig lite o så.
vid tjogo över 1 åkte vi till kyrkan o träffades utanför.

jag kan inte förklara begravningen med ord, det var så vackert.
jane betydde mycket för mig och jag grät från att jag såg kistan stå vid altaret till jag satt mig i bilen och åkte hem till farmor.
att se mina nära o kära så ledsna gjorde ju inte saken bättre.
min kusin skrev ett tal till jane, och bla sa hon att hon brydde sig mer om alla andra än henne själv.
och de var precis så det var, hon var underbar.

för att komma på bättre tankar körde mamma, pappa & jag upp till nytorpet och gick lite.
då måste jag ju passa på att berätta att det hände ngt jäkligt märkligt där ute i skogen.
jag gick o gick och sedan kändes det som om jag gick in i en ande, det blev helt vit kring mig.
det måste vara jane, hon finns för att skydda oss, oss som betydde mycket för henne.

men ne, nu blev de mycket text så nu ska jag inte skriva ngt mer, haha :D
plugga nu lite innan idol, sova sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0