sämst uppdate!

men nu har jag fått tillbaka MIN dator som har varit på lagning & blogglusten har kommit tillbaka och
känns riktigt gött o slippa köa för o få låna mamma o pappas.


jaha, nu är skolveckan över och de är så gött.
helg helg helg.
denna veckan har bjudits på en hel del roliga grejer.

på onsdagen så dömde jag fotboll sen åkte jag till yrsa o vi bakade pannkakor, som vi skulle ha med oss till vår hajk med klassen i kofsa.
igår var dagen så bra, min klass är helt underbar verkligen och jag trivs med dom.
vi cyklade till kofsa typ efter skolan, men min grupp , HAHA! ja, asså vi fick en karta men jag vet ifan, den va inte bra. så vi bara cyklade o cyklade, men sen kom vi faktiskt fram, efter allt cyklande vid järnvägar, skog och allt möjligt. medans dom andra cyklade på vägen hela tiden, frågan är ju hur fan dom tog sig dit .. kom vi i allafall fram.
jaja, väl där framme hade vi riktigt kul och allt var himla mysigt.
kvällen bjöds på tävlingar, skratt och massa roliga grejer.
sov i en lappkåta och ja, på morgonen tog vi oss tillbaka till norrevång och nu är jag trött för jag har nog sovit högst 1 timme, så nu hade jag tänkt mig att vila en stund och sedan ska jag dra till linnéa o mysa med henne, yrsa & minna. bilder kommer, de lovar jag!

bilder från igår!
:D


Kommentarer
Postat av: johanna

är det okej om jag tar några bilder från dej ? (: <3

2010-09-10 @ 18:56:56
URL: http://diarybyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0