svar på tal

kul att ni komenterar, verkligen! :D (ändå har jag en svag aning av något, tänker inte skriva det om jag har fel , hahaha)

läste precis att någon hade skrivit detta:
hej!,jag har en fråga .. har du kille? eller är på G med någon ? isf vem ? :D, BTW du har en jätte bra blogg !
svar: ska jag vara ärlig, jag vill inte skriva personliga grejer på bloggen. lite privat måste även jag vara.
men såhär ligger det till. jag har ju skrivit en del saker typ om att "han" gör mig knäsvag osv.
det är väl så det är typ. tänker inte säga vem killen är och vi är inte på g, har väl varit lite småförtjust i honom, men de börjar sakta men säkert tona bort nu, men inte helt ännu.
tack, det värmer o höra dina ord en såhär tråkig måndag!

kan du inte köra frågestuund på bloggen ?:), fin blogg har du!
kul att du frågar, jag har faktiskt funderat på sen saken.. men om jag skulle ha en frågestund är jag rädd att jag inte kommer få några frågor, för jag har inte läsare så jag kan skryta om det precis.
annars är det bara o fråga på även fall jag inte börjar med en frågestund.

det var mina svar till er.
fortsätt komentera, sjukt kul.






sådana här höstruggiga dagar är de så sjukt skönt o drömma sig bort till mitt favorit land
absolut lycklig, borde starta dagarna med och kolla på dessa bilderna o gå med ett leende på läpparna resten av dagarna.

Kommentarer
Postat av: linn

vad har du svad aning om ''? :D

2010-09-29 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0