all I want is a friendship .. only ♥

känner att jag inte har hunnit med o bloggat så mycket under veckan..
inget som kan hjälpas, har bara inte tid.

igår ialla fall så åkte jag o yrsa med moa hem, även klara.
hade hyfsat kul hos moa faktiskt, rätt mycket skratt o mys, precis som de ska vara! :)
sen hämtade pappa mej , nea o yrsa och när vi kom hem satt vi oss på cyklarna o trampade hem till hampus.
chillade där o så, cyklade hem vid halv ett o sov i hudvagnen.

träning i morse, gick bra .. med vissa undantag :)
idag ska jag inte göra ett skit, de har jag kommit överens med mig själv om, har nästan inte varit hemma med min familj någon helg sen skolan började. hihi :)
kommer säkert bli så att jag gör ngt ändå -.-





bästa vänner föralltid
linnea minna matilda yrsa ♥
haha, precis som man skrev när man var mindre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0