sommarplågor del 1

tänkte dela med er lite av den musik jag lyssnat på i sommar, men de blir ju sjukt mycket musik så jag får dela upp det i några delar, här har ni 4 stycken till och börja med iallafall.
I'm into you - Jennifer Lopez
tänker sjukt mycket på turkiet när jag hör denna låten, kanske för att när vi var på en båtresa till manavgat så spelades denna härliga låten och flashbacks hit och dit .. men denna låten ger mig rysningar.
Jai Ho (you're my destiny) - pussycat dolls
även denna låten får mig o tänka på turkiet, den spelades en kväll när vi satt på baren dolce vita.
The moment i met you - vincent
såg ju honom på rix fm festival med emmie och ottilia. men det skarpaste minnet jag har med denna låten är nog att jag tänker mycket på gothia och göteborg, när jag, lina & felicia gick runt hela jävla göteborg (överdriver) med rodan och albin för o hitta ett jävla matställe..
Det är så jag säger det - Håkan hellström
älskar denna låten i största allmänhet, men kände mig rättså tvungen att ha med denna låten för jag var ju o kollade på håkan i karlskrona och det var så jävla underbar stämning och jag gick hem med ett stort leende på mina läppar den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0