bra kväll!

hade en grymt trevlig kväll igår. mammas faster monika och hennes man och mammas kusin m. fru och barn va riktigt trevliga! jättekul och prata med dom. dessutom var ju amanda här hon gjorde ju lätt min kväll den underbara tjejen, så himla mysig. ska kanske åka och hälsa på henne i skåne någon gång framåt innan påsk (som vi brukar fira tillsammans) vi åt god mat, snackade och dansade. iallafall, här bjuder jag på några bilder :)
lite folk , bla. min kusin emma i den fina blåa klänningen.
jag och min kusin robin
elin emma robin och lite annat folk
charlotte amanda och lite släktingar från stockholm, mina sysslingar, så söta.
pappas vän mats.
amanda och jag ♥
charlotte och jonas
robin och elin, så fina! ♥
haha, robin.
emma och alle, naw!
sång och dans a la johanna robin elin emma
mats
jai ho, här är jag också! =D
glad tjej ;)
dans dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0