30 sanningar om mig

1. jag älskar grisar, tycker dom är så himla söta, skulle vilja ha en minigris!
2. när jag var liten var jag jätteful och tjock....
3. när jag slutar gymnasiumet så vill jag flytta till göteborg.
4. jag är inte kräsen när det gäller killars utseende, men sen hittar jag alltid fel i deras personligheter.. antigen är han för snäll eller så är han elak eller dylikt. så när det kommer till kritan har jag alltså svårt o bli kär på rikitgt.
5. vårt hus är det bästa som finns, trivs jättebra här, stället där det ligger osv, men de ligger i fel stad bara, synd, för karlshamn är en jävla håla, även fall de kan va fint på sommaren.
6. jag gillar att vara själv, jag behöver inte ha vänner runt omkring mig hela tiden.
7. ibland kan jag gråta för allt o ingenting, jag är jävligt känslig.
8. jag älskar att lyssna på musik, musik är unikt, den kan få en o tänka så mycket.
9. när jag träffar nya människor är jag välidgt framåt och prata mycket.
10. jag har hellre få vänner som jag kan lita på, än fler ytliga.
11. cigaretter kommer inte ens på tanken, har aldirg testat och kommer aldrig göra.
12. jag har svårt att respektera folk som låter sig styras av andra.
13. mitt drömyrke har sedan jag var liten varit polis och det vill jag fortfarnde bli.
14. hade jag fått bestämma hade jag tagit mitt pick och pack o dragit här ifrån med glädje.
15. jag älskar öppna och lättgående personer.
16. jag är livrädd för förhållanden.
17. mat är bra, men jag hatar att äta, trots att jag gör det hela tiden..
18. leopard möster är det värsta jag vet.
19. om 15 år har jag gift mig och ser jag mig själv som en mamma med två underbara barn.
20. när jag var mindre bet jag ofäntligt mycket på mina naglar nu äcklas jag bara av det.
21. jag är rolig att umgås med.
22. ottilia är en vän till mig som jag ser mer som en syster än en bästa vän.
23. min största rädsla är att misslyckas.
24. på min lista av länder jag helst vill åka till står: england usa cypern thailand (listan kan göras lång)
25. allt händer av en anledning tror jag.
26. jag tycker själv att jag är en "good girl" och kommer nog alltid tycka det..
27. jag tycker det är kul o städa på mitt rum .. eller jag älskar känslan av att de är rent och fint.
28. jag tycker att jag själv är konstig, men trivs med det.
29. älskar kroatien så sjukt mycket, hade velat åka dit varje sommar..
30. allt jag skrivit hittills är 100% sanning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0