MITT 2011

GOTT NYTT ÅR!
jag har gjort ett tidsinställt inlägg till er för att sammanfatta mitt år 2011 med lite höjdpunkter.
Januari: Fyllde 15 Februari: Mitt umgänge då. Kristanstad arena cup, guld.
Mars: Goda tider med linnea yrsa johanna. Samt annat umänge.
April: Min första Håkan Hellström konsert Maj: Anna Ottilia & Jag vid konfirmationen ♥
Juni: Här hände det många roliga saker, var i turkiet 2 veckor och så var jag på elitläger
i halmstad samt umgicks med härliga vänner.
Juli: GOTHIA CUP, lätt årets höjdpunkt. Massa fotboll men träffade även en vän som jag fortfarande snackar med. Var även i danmark med släkten.
Augusti: Håkan Hellström för andra gången, bästa jag sett och hört. Började även umgås mer och
mer med emma lina felicia (&ottilia)
De är nu mina allra bästa vänner som betyder allt
September & Oktober: Fina stunder med dom bästa varje helg ♥
November: Myskvällar med mina finisar December: Julbak med tjejerna & göteborg med familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0