2011-12-08

hej bloggen! har precis plockat igjordning i mitt rum. sitter och gosar i soffan och lyssnar på julmusik just nu men senare ska jag till min kusin johanna som har fyllt 17. senare blir det lite träning.
imorgon ska jag och min familj till ikea där vi bl.a ska köpa nya möbler (nya säng, äntligen♥!!)till mitt rum för att vi ska måla om det efter jul. tapeterna börja bli lite gula/tappa färg så vi ska bara fräscha upp dom lite, fett nice.
magnus carlssons julskivor är mina absoluta favoriter. dels för att jag var på en fantastisk julkonstert med honom för ca 2 år sedan och dels för att vi har spelat hans julmusik i 6 år här hemma. han är en del av vår jul helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0