back on track

helgen har varit minst sagt händelserik! konfalägret var faktiskt helt okej, med rätt sällskap blev det trots allt ganska kul. idag har vi varit i kyrkan igen, snart är väl jag helig..
MIN FÖRSTA KÄRLEK
Dag tolv:
Amar var mina första kärlek, han och jag blev tillsammans den 30 Januari 2009.
under den tiden vi var tillsammans var allt jättebra och jag var väldigt kär.
han var iaf en kille som jag kunde snacka med om allt, han ställde alltid upp.
vårt förhållande tog slut under rätt konstiga omständigheter under sommaren samma år.
men jag ångrar inte en sekund med honom, vi träffas fortfarande som vänner, och det är sjukt jävla skönt, för han är ju en av dom som känner mig mest i världen och det betyder verkligen mycket att jag kan umgås och prata med honom även fall han har en flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0