Min bästa vän

Dag elva
Oj, va svårt. Min bätsta vän.. Om det hade varit för några år sedan hade jag skrivit Nicole, det är ju rätt självklart.
men efter som att vi gled ifrån varandra och vi inte umgås längre osv är det ännu mer självklart att jag inte kan skriva hennes namn. tror inte jag kan komma upp till den vänskaps nivån som jag hade med henne med någon, iallafall inte nu.
nu mera är det ju så att jag har många bra vänner. En bästa vän delar man ju allt med, umgås varje dag och massa sånt men jag känner att jag inte gör det just nu, vilket är synd. Det är ju alltid bra att ha en sådan vän.
Men om jag då ska skriva upp mina bästa vänner, (svårt att bara välja en) är det ju Ottilia, Anna, Linnéa & Yrsa.
Med dom har jag riktigt kul, det kan jag inte neka till iallafall ♥
Föresten, farmor kommer och hämtar mig snart, idag blir de konfaläger..
hörs i morgon! ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0