Nio saker om mig själv

Dag två:
1. Jag heter Matilda Ellen Ericsson & är född den 11 Januari 1996.
2. Bor i en liten by vid namn Asarum med mina familj, trivs. men flyttar gärna till någon större stad.
3. På fritiden spelar jag fotboll och umgås med mina fina vänner ♥
4. Går på en skola i mörrum som heter Norrevång i 8A, rätt dött men de funkar väl!
5. Jag älskar att lyssna på musik, har väldigt bred musiksmak så jag lyssnar på de mesta.
6. Jag HATAR att inse att jag saknar mina vänner jag hade för några år sedan.
7. I ♥ GBG, behöver jag säga mer ?!
8. Jag inbillar mig ofta att jag är kär, på riktigt har jag nog bara varit de 3 gånger (?)
9. Mitt favorit land är Kroatien, finns INGET bättre!
Okej .. måste erkänna en sak ?! det är riktigt svårt att skriva om sig själv, jag är liksom inte så intressant så de finns inte så mycket att säga, (HAHA) nej men de är svårt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0