släktkalas! ♥

igår hade jag släktkalas och det var jättetrevligt att träffa alla fina från släkten.
fick jättemycket fint o så , visar er senare!
jag ser jättemycket fram emot vår polenresa i år, de ska bli extra kul i och med att vi stannar där en hel vecka denna gången!

 
här öppnar jag presenter
mat ♥
pappa mats lasse tommu och farmor ♥
mormor & moster
mina kusiner, anna & oscar
jag & monalis & min fina kusin johanna

myslasse & min underbara farfar
tommy & lena

min nästkusin tuva & min syster , min nästkusin alex, kusin albin & anton

farmor, jag & farfar ♥

min kusin robin & lena

tommy & roger



tuva & alex ♥

avslutande bild på mig.
latero ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0