Sammanfattning av mitt år 2010

1. Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
ja, det gjorde jag..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
ne, men detta året ska jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2010?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
ja, tyvärr :(
5. Vilka länder besökte du?
Polen
6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
en pojkvän..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
finns massor men,  31 December alltså nyår mest..
8. Vad var din största framgång 2010?
gjorde riktigt bra ifrån mig på fotbollslägret i hällevik
9. Största misstaget?
orkar inte ta upp det här, de är en lång historia.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, jag vart riktigt sjuk på sommarlovet.
11. Bästa köpet?
kom knappt ihåg va jag har köpt haha...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
smycken och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
verkligen! men sedan visade det sig att de inte va alls ngt som gjorde mig glad, tyvärr.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
california king bed, love the way you lie, just the way you are, your love is my drug, calling out och många fler..
15. Var du gladare eller ledsnare 2010 jämfört med tidigare år?
gladare, lätt! :D
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tog dagarna som dom kom.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänka negativt, förbättring 2011, lovar!
18. Hur tillbringade du julen?
hos farmor & farfar tillsammans med faster, mats, kusinerna, familjen, lena lasse och eivor
19. Blev du kär 2010?
ja, eller jag vet inte!? tro inte det.. de första va nog bara mest inbilning, men just nu.. är jag de, tyvärr!
20. Favoritpogram på tv?
fångarna på fortert, lätt! och idol, som vanligt..
21. Bästa boken du läste 2010?
har knappt läst ut några böcker i år, eller jo twilight böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten?
jadu.. är upptäckt att jag var o kollade på idol? för jag upptäckte att de va awesome.
23. Bästa filmen du såg 2010?
the last song 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kom knappt ihåg vad jag fick , så de va nog inte jätteviktigt, haha.
25. Något du önskade dig men inte fick?
inget tro jag.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
den spenderade jag tillsammans med mitt gamla gäng, hihi.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
LÄTT! ..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
jag vet inte, lite mer dystert än färgglatt iaf!
29. Vad fick dig att må bra?
lärde känna ottilia ordentligt & har insett att hon är min tvillingsjäl.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
taylor lautner och olle hedberg, hehe.
31. Vem saknade du?
JULIA PERSSON !!! :(
32. De bästa nya människorna du träffade?

putte lätt, och kanske dom vi träffade i hällevik & bendik, haha :D

Kommentarer
Postat av: julia persson

du är fin du <3

2011-01-05 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0