10.59

Jag har kollat in ganska många bloggar på devote.se och såg att det var många som hade gjort en sån här lista:


Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör

Dag två: Nio saker om dig själv

Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på

Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga

Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra

Dag sju: Fyra bloggar du följer

Dag åtta: Det här får mig att gråta

Dag nio: Två favoritlåtar

Dag tio: En sak du ångrar

Dag elva: Min bästa vän

Dag tolv: Min första kärlek

Dag tretton: Det här är jag beroende av.

 

så det tänkte jag också göra då, nu under min "bloggtorka" kan de nog löna sig lite.

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0