gothia - bildbomb

mina fina tjejer påväg in till invigningen på ullevi
gothia invigning, helt enormt, asballt! KILLAR ♥
andreas wijk , SÅ JÄVLA SNYGG
fina vänner på invigningen: eve och mitt hjärta ottilia
mäktigt
L.O.V.E
kungsmässan en morgon innan match
fotboll ♥
ännu mer fotboll
efter matchen vi borde ha vunnit som slutade 1-1
fina tjejer påväg in till götet
jag och en glad anna ;)
vinst!!
hängde på liseberg
som jag skrev var jag en av dom som var kvar längst, här har ni anledningen, fin kille.
kommer sakna han!! (♥)
åh, så fina ♥
här var då några bilder från gothia cup 2011, ni kan nog inte fatta hur jävla gärna jag vill dit igen?
mer bilder kommer nog i mellan åt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0