min fina far ♥


jag önskar dig lycka till nu! pappa, det var jättejobbigt o se dig ledsen i början men vi förstog det. att säga upp sig från ett jobb som man har hållt på med i ungefär 22 år .. ja vad ska man säga.
de kommer bli suveränt på ditt nya jobb, lite förändring på alla dessa 22 åren. tänk att du har jobbat på jeppsson sedan du var 18 år, ändå rätt sjukt att du orkade stå ut alla år med o göra samma saker hela tiden.
förstår knappt att de kan vara så jobbigt att bara byta jobb liksom, det gör väl vem som helst, men de är ju skillnad med dig, du är bäst på det du gör och du är så omtyckt av alla, undra va alla kunder kommer säga, kanske alla byter till saab för att du är så otroligt bäst?! . JAG ÄR STOLT ÖVER DIG PAPPSI!
jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Asbjornjohanna

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-27 @ 17:49:58
URL: http://asbjornjohanna.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0