2011-11-08

Hej bloggen! hur är det med er? med mig är det helt okej, jag kan fortfarande inte säga att det är på topp men det är hyfsat iallafall. ska försöka gå till skolan i morgon och se hur länge mitt huvud pallar. jag har fortfarande en svullnad lite ovanför tinningen och det är lite blå/lila på ögonlocket, men jag får se det positivt och det är väl att jag slipper måla det ögonlocket med ögonskugga för det har just nu redan en fräsig färg. Jag måste också vänta MINST till på måndag innan jag kan börja träna, life sucks (mja, så är det verkligen inte, älskar mitt liv men just nu är det lite tråkigt). bjuder till med en bild på mig som är hyfsat nytagen, tog den innan händelsen ;) latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0