jag har världens bästa människor i min närhet!

nu när jag har legat hemma med hjärnskakning så har jag blivit uppvaktad av jättemånga fina vänner! på lördagen kom min tränare med en påse godis o choklad till mig (jag har världens bästa tränare, inte bara för att jag får godis utan också för att de hörde av sig mycket till mina föräldrar och frågade hur jag mådde osv) och på kvällen kom emma lina ottliia och felicia hit med blommor och massa godis. Vad skulle jag göra utan dom? de lös verkligen upp den tråkiga lördagskvällen! Jag har världens bästa vänner helt enkelt! Inte nog med det så kom Lukas och Emma förbi med lite kladdkaka till mig igår hehe. Jag känner mig verkligen uppskattad av mina vänner och jag känner verkligen att de tycker om mig och bryr sig om mig, det värmer! Även kul att så många skickade sms till mig, det visar verkligen att ni bryr er om mig. Föresten så får jag inte glömma att gratulera mina tjejer för att ni tog ett silver! Det visar att vi har vilja att kämpa tillsammans trots så mycket som kan hända. Nästa cup som blir lyckåcup tar vi guld och då är jag med i finalen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0