jag lever

hej bloggen! Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om att jag lever och om att jag tror att jag snart får börja göra vanliga saker igen. Dock ska tvtittande, datorsittande och läsning inte förekomma de 4 första dagarna, men jag har börjat kolla lite på tv men jag kan inte sitta för länge för då får jag huvudvärk. Lika dant med mobilen, om jag koncentrerar mig för länge på skärmen får jag ont. Vi får se om det blir någon skola för min del imorgon då, hoppas på att bli frisk så snart som möjligt, kram! Har Föresten fått en liten blåtira, hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Frida Häggtun

Vad jobbigt det låter, krya på dig Matilda !! :)

2011-11-07 @ 19:36:04
Postat av: Amanda

Fan va orättvist, jag vill också ha en blåtira så alla tror att jag är en sån cooling som är i slagsmål :(

2011-11-07 @ 21:16:51
URL: http://sportomode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0